Selamat Datang..sile2..(^_^)

Assalamualaikum..

Haa..ini la blog cacar murba sy..hee..pls tglkn komen2 yg membangun yer..xmo kutuk lebih2..peace..


Jumaat, 18 Januari 2013

Pemilik cintaku setelah ALLAH & RASUL......

Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum semua!!...

Maaf.maaf dan maaf kerana sangat lama ana tidak update blog usang ni, InsyaAllah hari ni dengan izin-Nya laju je jari jemari ana menaip entry untuk kali ni....

Pemilik Cintaku setelah ALLAH & RASUL adalah tajuk buku yang baru ana beli. Biarpun agak ketinggalan kerana baru membeli dan membaca buku ni tapi ALHAMDULILAH ungkapan yang paling layak ana tuturkan disini kerana Allah telah membuka pintu hati ana untuk membaca buku tersebut sebab sebelum ini ramai juga bagitau ana yang buku ini SANGAT-SANGAT BEST tapi ana sekadar mendengar dan tidak amik peduli meskipun ana memang seorang ulat buku!(pantang je nampak kedai buku pasti akan masuk dan beli)
Ana cuba kongsikan disini bagaimana perasaan ana apabila selesai saja buku ni ana baca!!
SubhanaAllah...hasil penulisan buku ni sangat-sangat menyentap jantung ana,bait-bait kata dalam buku ni membuatkan ana berfikir sedalam-dalamnya apa yang cuba di sampaikan oleh penulis...

Pemilik Cintaku setealah ALLAH & RASUL bukan sekadar buku panduan atau kisah motivasi bagi ana,tetapi sebagai pencentus mewujudkan generasi yang berakhlak!!(pandangan dari ana)
Buku ini juga seperti mengubat hati bagi mereka yang kecewa di sebabkan CINTA manusia yang sering kecundang di tengah jalan..Sedikit sebanyak menjadi ubat pada diri ana sendiri!hehehe...ana taknak bebel panjang lebar tapi apa yang pasti BELILAH BUKU ni.!!dan hayati sendiri segala isi kandungan buku ni dengan berlapang dada..InsyaAllah ana jamin selepas membacanya..hati yang kecewa dulu akan sembuh serta merta..

        " KALAU SUKA,JUMPALAH IBU BAPA. SAYANGNYA, TIADA YANG BERANI  TANDA TAK BERSEDIA. KALAU TAK SEDIA. KENAPA NAK BERCINTA? BUKANKAH ITU PINTU ZINA SEMATA-MATA??NAUZUBILLAH....AKU MERAZAM MEMBANGKITKAN MEREKA DARIPADA KELALAIAN FITRAH WANITA DI AKHIR ZAMAN DENGAN SEBUAH PRINSIP DAN KETEGASAN. " (sedikit petikan dari buku tersebut)




Selamat membaca dan temui CINTA yang sebenarnya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan